1 Nisan 2008 Salı

MİKRO PASTA


Mikro pasta da neymiş? dediğinizi duyar gibiyim.Hem küçük hem de pandispanyasını mikro dalga fırında pişirdim.Sonuç mu? Çok lezzetli bir pasta oldu:))))) Denemek isteyenlere önemle duyurulur.

MALZEMELER: 3 adet yumurta

10 yemek kaşığı şeker

11 yemek kaşığı un

2 yemek kaşığı kakao

1 paket kabartma tozu

KREMA İÇİN: 1 paket çikolatalı fındıklı cremole

2,5 su bardağı süt

1/2 su bardağı damla çikolata

YAPILIŞI:Yumurta ve şeker çırpılır üzerine un,kakao ve kabartma tozu elenerek ilave edilir.18cm lik kelepçeli kalıba dökülür.Mikro dalga fırında 7 dakika pişirdim.Pandispanya soğuyunca 2 eşit parçaya böldüm çırpmış olduğum cremoleyi ve damla çikolatayı ara katlara ve üzerine paylaştırdım.2 kaşık karamelli jöleyi sulandırıp üzerine döktüm.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE DAVETLİSİNİZ

ETKİNLİĞE KATILACAKSANIZ
*TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA TARİFİM HAZIR DİYE BANA MESAJ ATMAYI
*BAŞLIĞINIZA PDÇ 20 YAZMAYI
*TARİFE BAŞLAMADAN EVSAHİBİ HTTP://MUCİZEMBENİBUL.BLOGCU

DİYE KURAL FEREĞİ YAZMAYI UNUTMAYINIZ

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

----------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008--13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.mucizembenibul.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "20" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......