26 Ocak 2012 Perşembe

EVİMİZ PASTASI.......





Yıllar yaşlandıkça daha çabuk geçermiş :(((((

Bizde o moda girdik mi ne ?????

Her nekadar hissetmesekte yılları topladığımızda ne çok olmuş yavvvv !!!!ne zaman geçti onca yıl demeden edemiyoruz.

Bugün evleneli 24 yıl bitmiş hakkatten yavvvvv...............

Allahın izniyle çeyrek asırı tamamlamaya bir kaldı :)))))))))



Sevgili Zeyep'in sitesinde gördüğüm figürler çok hoşuma gitmişti .Yapmış olduğu çalışmaları ilgiyle takip ediyorum.Kendine özgü şirin,sevimli ve karakteristik çalışmalarına bayılıyorum.Ne yapabilirim nasıl yapabilirim derken aklıma Evimiz ve biz diye bir tema yapmalıyım dedim.Biz ve 24 yıl yaşadığımız evimiz :))))))

Hamuru renklendirmeyip boyamaya çalışmam işimi çok zorlaştırdı ve daha sonrasında hazırladığım figürleri bozdu malesef :)))))

Fikir sahibeme ve hazırlamış olduğu güzelliklere bir kez daha teşekkürü borç biliyorum.........
Seneye nasıl birşey olur hiiiiiççç bilemiyorum :))))))))




Hiç yorum yok: