26 Eylül 2008 Cuma

KADİR GECEMİZ KUTLU OLSUN&İFTAR SOFRAMIZ

Hem ev hemde iş yerindeki bilgisayar bozulunca dün yayınlayacağım yazı bugüne kaldı:(((((((
Kandil kutlaması için geç kaldım ama mühim olan niyetlerimiz............

Bu mübarek gecede tüm dualarımızın kabul olmasını yüce Allah'tan niyaz ediyorum.Kadir gecemiz mübarek olsun.....Sevgi teyzemin bize hazırlamış olduğu iftar sofrası gibi,bereketimiz daim olsun.Teyze'ciğimin hazırladığı bu sofrada aile birlikteliğini bir kez daha yaşadık.Emeğine ve ellerine sağlık hepsi çok güzeldi.Allah hep birlikte nice Ramazan'ı Şerif ayını geçirmeyi nasip etsin.........Efendimmmm gelelim mönümüze çok güzel bir mercimek çorbası fotoğrafını çekmeyi unuttum boğaz derdinden:))))))

Tas kebap ve patates kızartması.........








Zeytinyağlı dolma,Zeytinyağlı barbunya ve Çanakkale'nin meşhur fırınlanmış peynir helvası.....




Çoban salata,cacık,biber turşusu ve domates turşusu(harika bir lezzet ilk kez yedim çok güzeldi eve gelince hemen domates turşusunu yaptım tarifini vereceğim)


Finalde ise vişne ve dondurmalı güllaç.Ayyyy sabah sabah olsada yesek dedim:))))))))


1 yorum:

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benım nefıs gorunuyorlar ellerıne saglık.
ıyı hafta sonları sevgıler..