9 Mart 2012 Cuma

FERAH SALATASI.........








Ferah salatasını ilk kez yedim çok güzeldi ferah ferah:)))))

Erdek'li hanımlar günlerinde çok sık yapıyorlarmış yengemin sayesinde öğrenmiş olduk:)))))))

Bilenler vardır ama ben, benim gibi bilmeyenler için tarifi yazıyorum.Hazırlaması çok basit, salata olarak farklı bir alternatif............












Malzemeler:



3-4 adet patates
3-4 adet havuç
3-4 adet salatalık
1 kg yoğurt
2-3 yemek kaşığı mayonez
bol sarımsak
kornişon turşu,konserve mısır



Yapılışı:Patates ve havuçları haşlayarak soğuması için bekletiyoruz.Kabuklarını soyarak küp küp doğruyoruz üzerine salatalıkları kabuklarını soymadan doğrayarak ilave ediyoruz.Ayrı bir kapta yoğurt,mayonez,dövülmüş sarımsak ve tuz ilavesi ile sosumuzu hazırlıyoruz.Doğramış olduğu-muz malzelerin üzerine dökerek harmanlıyoruz.Servis tabağına alarak üzerini konserve mısır ve kornişon turşu ile süslüyoruz.
Salatamız servise hazır afiyet olsun :))))))))))



4 yorum:

sevda dedi ki...

değişik ve güzel bir tarif canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Ahhhh kocaman bir tabak olucaktı nasıl yerdim ama..:))
Ellerine sağlık canım..
Nefiss görünüyor.

HERTELDEN dedi ki...

Dilekcim ben sadece patatesli, salatalıklı yapıyordum havuç ilaveli yapacağımdır...sağolasın arkadaşım paylaştığın için....

vincent dedi ki...

Merhabalar,

Blog'unuz tariflerinizin kalitesinden dolayi ilgimizi çekti.



Indeksleyebilmemiz için tarifinizi Ptitchef.com'a kaydetmenizden
memnuniyet duyacagiz.

Ptitchef Web'in en iyi Mutfak sitelerini bir araya getiren bir
rehberdir. Yüzlerce Blog şimdiden kaydedilmiştir ve sitelerinin
tanitimini PtitChef üzerinden gerçekleştirmektedir.

Ptitchef'e kaydolmak için
http://tr.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form veya
http://tr.petitchef.com sayfasini ziyaret edin ve üst kisimda yer alan
"Site blog'u ekleyin" üzerine tiklayniz.

Saygilarimla

Vincent
Petitchef.com