31 Temmuz 2011 Pazar

HAYIRLI RAMAZANLAR&KAHVELİ KUP TARİFİ...



Öncelikle Ramazan'ımız mubarek olsun.

Soframızın bereketi çok,bedenimizin sıhhati daim,ibadetlerimiz kabul olsun.

Hayırlı Ramazanlarrrrrr.........


Unutmayalım bu sıcak günlerde iftar yemeklerimiz hafif ve sağlıklı olmalı.Uzmanlar sürekli uyarıyor sebze yemekleri ve sütlü tatlılar diye.Bende bu uyarıya uyayım dedim daha önce denediğim sütlü tatlımızı paylaşayım istedim.Tarifimiz Portakal Ağacı'ndan, çok eminim ama bir türlü linkini bulamadım:(((((((










Malzemeler:





2 yemek kaşığı türk kahvesi


1 yemek kaşığı neskafe


1 su bardağı toz şeker(1,5 kullandım)


1 su bardağı irmik


1 paket vanilya


4 veya 4,5 su bardağı süt


(Eğer borcama dökecekseniz 4,kuplarda servis yapacaksanız 4,5 bardak süt)


Yapılışı:Tüm malzemeyi bir tencereye alıyoruz.Devamlı karıştırarak pişiriyoruz.Nasıl servis yapmak istiyorsak pişen tatlımızı borcam veya kuplara döküyoruz.
Üzerini hindistan cevizi,fıstık veya meyve ile süslüyoruz.Soğuyan tatlımız servise hazır.
Ben vanilyalı dondurma ile servis yaptım hem sıcakta daha iyi oluyor hemde kahveli tada daha yakışıyor.(Benim görüşüm).
:)))))))))))))))))





Hiç yorum yok: