14 Haziran 2010 Pazartesi

ÖMER'CİK 1 YAŞINDA.......

Daha dün gibi, doğumunu hatırlıyorum zaman çok çabuk geçiyor yetişmek imkansız.Kocaman bir yıl geçti gitti.Aile arasında küçük bir kutlama yaptık.Ömer Efe herzamanki gibi kıpır kıpır, hareketli, afacan bir ifadeye sahip ama öyle değil.Biz de ona uygun bir pasta modeli bulduk afacan mı afacan:)))))
Blog'ları gezerken Tatlı hayat'ta gördüğümüz pasta modeli çok hoşumuza gitti.Annesi -işte bu aynı Ömer bu olsun Dilek ablaaaa deyince...Banada bunu uygulamak düştü:)))))
Pasta olurda kurabiye olmaz mı dedim ve Ömer Efe'nin haleti ruhiyesini anlatan muzur kurabiyeleri hazırlayıverdim.Kurabiyeler Hande tarafından pişirildi ben de süsledim alel acele.Ömer en çok kurabiyelerini beyendi hep onlara saldırdı durdu:))))))

Ömer'cik Annen ve Baban ile nice yaşlar kutlaman dileğimle.....

Doğum günün kutlu olsunnnnn:))))))))

4 yorum:

Hande dedi ki...

1 sene çabuk geçti de..bir de bana sorun nasıl geçti o bir sene:)) hayatta en meşakkatli meslek annelikmiş bunu anladım..
Dilek abla; ellerine sağlık çok güzel oldu sayende.yaptığın süpriz de beni çok mutlu etti.oğluşum daha bilemiyor onun yerine de çook teşekkür ederim:)

Sevil Şahin dedi ki...

gercekten pasta kurabiye herşey süper olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun tüm misafirlere
sevgiler

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Hande'cik;daha dur daha dur:)))))Ne gördün ki???????
Çokkkk emek ve yürek işi annelik,
dünyanın en güzel mesleği bence....

Elimden bu kadar geldi ancak:(((((
Sizi mutlu etmişsem ne mutlu bana he he heeeee.
Ömer'e bir ömür boyu sağlık,mutluluk ve güzellikler diliyorum........
Sevgiler.......


Sevil'ciğim;içten ve güzel yorumun için çok teşekkürler....
Sevgiler......

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Pasta çok şirin görünüyor, sevgiler...