3 Şubat 2010 Çarşamba

SÜRPRİZ PASTA:)))))))

Serap Hanım'a çalışanları sürpriz bir doğum günü yaşatmak istemişler.Bu isteklerini bana bildirdiklerinde seve seve neden olmasın dedim.
Serap Hanım Eczacı olduğu için kendisine uygun ve anlamlı bir pasta olmasını istedik.Yıllardır ilaçların içinde haşır neşir olah Serap Hanım'ı ilaçları, pastasında da yalnız bırakmadılar anlayacağınız:))))))
Kendisine yapılan bu sürprizden çok hoşnut olduğunu öğrenince bende sevindim.
Serap Hn. size aileniz ve çalışanlarınızla birlikte nice sağlıklı yıllar diliyorum.



Pasta sade pandispanya,bol çikolatalı ganaj ve fındık krokandan oluştu.Her zaman hazırladığım bir tarif olduğu için tekrar yazmaya gerek yok diye düşündüm.

2 yorum:

Butikpastaevim-DENİZLİ dedi ki...

Çok güzel olmuş,elinize sağlık:))

Adsız dedi ki...

ablacım harikasın,iç güzelliğin ve pastalarını yaparken aldığın keyif aynen yansıyor yaptıklarına melek...