8 Nisan 2009 Çarşamba

ÖDÜLÜMÜ ALDIM GELDİM:)))))))



Efendim sevgili Zerrin beni ve diğer arkadaşları Smart Blogger ödülüne layık görmüş,kendisine çok çok teşekkür ediyorum ve kocamannnnn öpüyorum:)))))))
Ödülümüzün kuralları var hemen onlara uyalım yoksa ceza alırız:(((((((
1.Ödülü veren kişinin linkini yayınlamak.
2.Ödülü verdiğin kişilere haber vermek.
Tüm blogger arkadaşlarım bu ödülü hak ediyor diyorum.Ben yayınlayana kadar seçilecek çok
blog kalmadı galiba:))))))))Bol ödüllü ve bereketli günler diliyorum ve haber uçuruyorum........
3.Ödülü verdiğin blogger arkadaşlarının linklerini yayınlamak.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim ya....birde ödül vermiş ablasına bakarmısın... çok teşekkür ederim... ben napcam şimdi hadi bakalım...

sevimin sayfasi dedi ki...

canim benim, ödül icin tebrikler
öpüyorum...

Adsız dedi ki...

dilek ablacım ödülün için tebrik ederim.sevgiler öpüyorum..mukadder

Adsız dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM BENİ ÇOK MUTLU ETTİN SENİDE AYRICA KUTLARIM SRVGİLERİMLE...