23 Şubat 2009 Pazartesi

PATATESİN EN GÜZEL HALİ-KUMPİR:)))))))

Kumpiri evde hiç denememiştim düne kadar.Kocaman patatesler bulmak çok zor ayrıca normal fırında da o kadar lezzetli olmuyor.Ama bizim yaratıcı kadınlarımız her şeye çare bulurlar:))))))
İş yerindeki arkadaşımdan Kiboş'umdan duymuştum bu tarifi ve hemen uygulamaya geçtim.......
Sonuç gerçekten harika.Nefsimizi körlemek için yani:)))))))))

Malzemeler:
7-8 adet patates
1-2 yemek kaşığı tereyağı
1 su bardağı rendelenmiş kaşar
sosis,mısır,bezelye,acılı ezme
kornişon,havuç
mayonez,ketçap
Yapılışı:Patatesleri haşlıyoruz kabuklarını soyduktan sonra güzelce eziyoruz.Tuz ve tereyağını ekleyerek fırın kabına alıyoruz.10-15 dakika fırınladıktan sonra kaşarını ilave ediyoruz ve sıcak fırında bekletiyoruz.Üzerine koyacağımız malzemeleri hazırladıktan sonra fırından çıkarttığımız patatesin üzerine yayıyoruz.En son mayonez ve ketçap ilavesi ile servis yapıyoruz.
Arkadaşlarım ketçap sevmedikleri için ben sadece mayonez ilave ettim.


Hiç yorum yok: