11 Ocak 2011 Salı

YİĞİT 1 YAŞINDA....

Görmüş olduğunuz yakışıklı 1 yaşında. Doğum günü bugün fakat biz haftasonu kutladık 1 yaş pastasını kestik.





Partiye katılan küçüklere verilmek üzere kurabiyeler hazırladım.


Pasta hazır olduğu için Mukadder şeker hamurundan figürler istedi gerçi gerek yokmuş ,pastayı görünce anladım ve kendi kendime iyiki fazla süslemeler hazırlamamışım dedim.Sadece doğum günü hediyelerini açmak için sabırsızlanan küçük bir afacan,birkaç oyuncak ve hediye paketleri yeterli oldu:)))))

Annemiz doğum günü için birbirinden lezzetli ve güzel ikramlar hazırlamış muhteşem bir ziyafet vardı partimizde.







Yedik ,içtik ,müzik eşliğinde oynadık hem eğlendik hem de eğlendirdik:))))))



Bizim daha çok ihtiyacımız varmış galiba çocuklaşmaya ne dersiniz??????


Yiğit'e bir ömür boyu sağlık ve mutluluklar diliyorum.
İyiki doğdun Yiğittttttt:))))))))

3 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Harika bir doğum günü olmuş.Yiğit paşada çok tatlı Allah analı babalı büyütsün güzel bir ömür versin

Hande dedi ki...

içimizdeki çocuk kaybolmasın hiç:)
yiğite nice yıllar diliyorum..
güzel bir kutlama oldu
herşey süperdi..

OYA dedi ki...

parti güzel görünüyor.pasta enfes görünüyor.mutlu yıllar..