4 Mayıs 2009 Pazartesi

U'LAR BİRLEŞİNCE!!!!!



Hafta sonu Kuzen'imi nişanladık.Anladığınız gibi DuygUral'ına Ural Duygu'suna kavuştu:))))))

Yakışıklı oğlumuz Ural'la çok cici Duygu'muzu çıktıkları bu uzuuunnn,meşakkatli ama bir o kadar zevkli yolda yalnız bırakmadık.



Nişan kurabiyelerini çok kısa zamanda hazırlamam gerektiği için süs olayına fazla giremedim ne yazıkki:((((((Kurabiyelerden haberleri olmadığı için çok şaşırdılar ve beğendiler.Yapmış olduğum sürpriz yerinde ve tadında oldu sanırım..........

Ural'cığım ve Duygu'cuğum sizlere kurabiyeleriniz gibi Pembe,Beyaz nice uzuunnnn bir birliktelik diliyorum.



5 yorum:

Adsız dedi ki...

pembe ve beyaz kurabiyeler çok cici olmuş.dilek hanım ellerinize saglık.ayrıca duygu ve ural çiftine mutluluklar dilerim:)kader

Hülya dedi ki...

Tebrikler.Her kurabiye sade ve şık olmuş.Lezzetlerini tahmin edebiliyorum.Genç çifte de mutluluklar dilerim...

Zerrin dedi ki...

Duygu ve Ural'ı tebrik ederim canım. Allah tamamına erdirsin.

Ellerine sağlık.Kurabiyeler çok güzel olmuş :)) ne de olsa sevgiyle yapıldılar :)))

Öptümmmmmm

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık..El emeğiyle misafirlere sunulan kurabiyeler hem çok şık hem de çok anlamlı bir süpriz olmuş...
Sevgilerimle:)

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Kader hanımcığım sizlere de yaparız yani.Siz rengine karar verin yeter:))))))Nişanlı çift adına teşekkür ediyorum.......

Hülya'cığım;senin katkıların olmasa yandık diyorum:))))))
Ortaya güzel şeyler çıkınca mutlu oluyor insan gerçekten.Çift adına teşekkürler......
Sevgiler......

Zerrin'ciğim;dediğin gibi sevgi işin içine girince her şey değişiyor.
D&U adına çok teşekkürler.
Sevgiler.......

Şebnem Hn;beğenilmesine sevindim.
Yorumlarınız için teşekkürler.
Sevgiler......