8 Ağustos 2008 Cuma

ANKARA'DAN KARDEŞİM GELDİ EVDE BİR BAYRAM HAVASI:))))))

Bize sürpriz yaptı geliş tarihini öne almış bizleri şaşırttı.Önce Bandırma,Biga derken sıra bana geldi toplandık hepimiz üç kız kardeş.Ama şart koştular benim izne çıkmam gibi:((((( Emrivaki olunca apar topar bir haftalık izin ve ardından çok yoğun bir hafta geçirdim.Blog,uma hiç ama hiç vakit ayıramadım.Dinlendimmi hayır:((((((Ama çok güzel ve dolu dolu günler geçirdik iznim bitmedi tabiki, ağustosun ortasında tekrar çıkacağım Allahın izniyle:)))))

Kardeşimin oğlu şuan en küçüğümüz büyümüşte küçülmüş onunla haşır neşir olurken zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyorsun.Teyzesine mutfakta kahvaltı hazırlarken yardım ediyor.Sonrada içeridekilere -Uykucular kalkın artık sosisler piştiiii.....demeyi ihmal etmiyor.
Bir başka gün Oğuz abisi tılaş olduktan sonra -bende tılaş olucam tılaş olmak istiyorummmmm
diyerek tılaşını oluyor.Evimize renk geldi sayesinde, özlemişim galiba küçük çocukla uğraşmayı:)))))Ne dersiniz???????


Hiç yorum yok: